У цій статті, наша команда з компанії Energy-hub розповість про нюанси та особливості китайських зарядних портів для популярних Німецьких брендів автомобілів.
Ми постійно ділимося корисною та актуальною інформацією про автомобілі з Китаю.
Нюанси із зарядними портами для електромобілів Volkswagen id.3, id.4, id.6 та Audi Q4, це нормальна складова, яка повинна пройти процес адаптації.
Чому так відбувається?
Електро авто з Китаю, мають цілу низку беззаперечних переваг для України, проте найголовніша відмінність та перевага це ціна, і вона нижча за аналогічні електромобілі з Європейських країн.
Перше з чим стикається власник Електро авто з Китаю, це зарядний порт та інфраструктура в широкому розумінні.
Китайські авто мають свої внутрішні стандарти і специфікації щодо зарядних пристроїв.
Нижче наведемо приклад:
GB/T ac – відносно повільна зарядка, заряджається змінним струмом.
GB/T dc – новий формат, більш швидка зарядка, заряд відбувається постійним струмом.
Наразі на території України максимальна кількість зарядних станцій для електромобілів з Китаю розташована в таких містах: лідируюче місце – Дніпро, далі – Київ, за ним – Львів і Одеса, після йде Харків.
Важливо відзначити: на території Харкова на даний момент написання цієї статті, є в наявності тільки одна зарядка, яка може технічно заряджати китайські електрокари через порт GB/T dc.
Інші зарядні станції працюють з роз’ємами CCS Combo 1, CCS Combo версія 2 або з портом за типом: ChadeMO.
Який спосіб вирішення цієї ситуації?
Варіант 1
Провести заміну зарядного модуля і зарядного порту в компанії Energy-hub, тим самим збільшити потенціал свого автомобіля і отримати здатність зарядки через порт з постійним струмом CCS Combo 2.
Альтернативний варіант
Частина власників не бачить сенсу в даній заміні, за умови, що вони завжди заряджають свої електромобілі в приватному будинку або в квартирі, де можна робити всі дії через формат: GB/T зі змінним струмом.
Ваш вибір може бути на користь одного з варіантів, але варто враховувати, що під час поїздок на далекі відстані, зарядні станції під певні типи роз’ємів можуть бути зайняті або не працювати в даний час.
Велика черга на зарядку або інша форс-мажорна ситуація, яка залишить вас без заряду.
Пропонуємо детально розібрати переваги переходу на зарядний порт CCS Combo 2.
Можливість вибору великої кількості станцій як в межах міста, так і за містом.
Проводити зарядку за трьома фазами з розрахунковим часом 500 – 600 км за одну годину.
Даний спосіб, буде в кілька разів швидше, ніж зарядка з базовими портами GB/T ас.
Варто відзначити головну перевагу – це раціональне використання вашого часу.
Шановні читачі, хочемо нагадати, що наша компанія Energy-hub, є експертів в ніші підбору нових і бу електромобілів з Китаю.
Грамотні консультації та великий досвід, допоможуть вам заощадити час і гроші, і найважливіше, бути впевненим у результаті.
Процес заміни
Проводимо підбір зарядного модуля, що повністю підходить для вашого електромобіля, з новою версією прошивки. Прошивки бувають першого і другого покоління.
Варто зазначити, що вкрай важливо, ставити модуль з новою версією прошивки, щоб активувалася швидка зарядка.
Далі комплектуємо зарядним портом із силовим кабелем, з кріпленням до батареї. Цей кабель підходить для всіх моделей Фольксваген VW id.3, id.4, id.6 та Audi Q4.
Виробляємо заміну базового китайського кабелю на європейський формат з роз’ємом CCS Combo
Робимо заміну кришки, яка може закривати лючок зарядного порту.
Завершальний етап, наші фахівці проводять адаптацію зарядного пристрою та електромобіля.
Процедура по заміні зарядного порту може займати від 3 до 5 годин, в залежності від моделі електромобіля.
Фахівці нашої компанії із задоволенням проконсультують вас і підберуть найбільш оптимальний варіант під вашу модель електромобіля.
Гарантія на проведені роботи та комплектуючі – 6 місяців.
Відомо, що на даний момент американські, європейські, японські та китайські автовиробники використовують різні роз’єми та протоколи підключення своїх...
Energy hub - це енергетичний вузол, який пов'язує всіх нас. Місія нашої компанії — зробити нову енергію доступною для кожного, зокрема шляхом просування електротранспорту.