Раніше ми вже розповідали про Aion V на наших Telegram та Viber каналах, а також знімали тест драйв. Тоді автомобіль захопив салоном (ми говорили, що ніхто і ніколи не зможе поскаржитися на простір і якість цього салону), а також багатим стандартним оснащенням – камери 360, шкіряний салон і електропривід багажника вже в стандарті.
29 вересня 2021 року було офіційно запущено у продаж оновлений автомобіль – GAC AION V Plus. Усього представлено 7 версій нового автомобіля з ціновим діапазоном від 172 600 юанів до 239 600 юанів. Родзинкою цього фейсліфтингу стане те, що новий автомобіль буде оснащений новою технологією зарядки GAC AESafe, яка має працювати з ще потужнішими зарядними станціями.
Оновлена форма передньої частини має більш лаконічний дизайн. Зокрема, інтегровані решітки радіатора нового автомобіля повністю усуває кордон між «решіткою» і «бампером», а розділені світлодіодні фари посилюють загальне відчуття технологічності.
В частині кузова GAC AION V Plus такий самий, як і до рестайлінгу: залишилася ручка задніх дверей, з’єднана із заднім ліхтарем – дуже характерна риса машини. Що стосується розмірів кузова, довжина, ширина та висота нового автомобіля становлять 4650/1920/1720 мм відповідно, а колісна база – 2830 мм. Задня частина нової машини зазнала невеликих змін, а загальний стиль також пішов у бік лаконічності.
У салоні найбільш очевидною зміною є те, що два однакові суміщені раніше екрани перед водієм тепер розділені, а центральний екран тепер став більшим і його діагональ тепер становить 15,6 дюймів, що виглядає ефектніше. Форма рульового колеса з двома спицями, як і раніше, збереглася, а багатофункціональні кнопки можуть керувати системою допомоги при водінні, яка оснащена інтелектуальною системою допомоги пілоту NDA.
Ключова зміна техніки – додалася топова версія 90, оснащена батареєю на 95.8 кВч (!) і запасом ходу по циклу NEDC – 702 кілометри! Крім того, автомобілю додали потужності – саме цей показник зріс з 224 к.с. (максимальних для попередньої моделі) до 272 к.с. – і швидше за все це вирішить проблему непоганий, але все ж таки і не хорошої динаміки. Розгін до 100 км на годину з таким мотором – всього 6.9 секунд проти 7.6 у старої версії. Вартість такого автомобіля в Китаї – 239 600 юанів або приблизно 37 500 доларів США.
Energy hub - це енергетичний вузол, який пов'язує всіх нас. Місія нашої компанії — зробити нову енергію доступною для кожного, зокрема шляхом просування електротранспорту.